Daisypath Christmas tickers

måndag 26 februari 2018

Leksaker och jultänk

Jag förvÃ¥nas aldrig av mig själv,  julen den rullar i mitt huvud Ã¥ret om. Nu är jag inne pÃ¥ att köpa in julklappar och julsaker till min dotter. 

ABC leksaker som jag ocksÃ¥ skrivit denna text med Ã¤r en butik som jag just nu är inne och har kollat ut lite leksaker till henne som jag tänkte tomten skulle lägga under granen.

Ett julförkläde till smÃ¥ hjälpredor i köket mÃ¥ste ju ha ett förkläde när det är dags att baka pepparkakor med mamma. AlltsÃ¥ ett mÃ¥ste till pepparkaksbaket! Julförkläde för barn med pepparkaksmotiv och röda fina knytband. FrÃ¥n Oskar & Ellen, passar barn frÃ¥n 3-6 Ã¥r. Kostar endast 119 kr. 

image1.png
Tomte- anka badleksak, att leka med i badkaret när det är dags att julbada som vi har tradition att göra dan förre dopparedagen i vÃ¥r familj. NÃ¥t jag tagit med mig frÃ¥n min barndom som jag nu gör med min dotter. Kostar bara 39 kr. Som hittat för denna söta lilla anka ju. 

image2.png
Ruben docka som heter Emma. Dottern älskar dockor och jag tycker Rubens dockor är sÃ¥ söta. 
Hon kan suga pÃ¥ tummen och är formgiven för att se ut som en verklig liten tjej med tydligt kön och andra detaljer som mun med tunga. Emma är klädd i en lila sparkdräkt och utrustad med en haklapp prydd med en liten flodhäst. 
 

Inga kommentarer:

Skriv ut