Daisypath Christmas tickers

tisdag 24 oktober 2017

Marknadsföra min blogg

Jag har väldigt länge varit sugen på att köpa på mig lite produkter för att marknadsföra min julblogg. Tänk bara vad en t-shirt kunde göra på mig och min man. Tänkte även några t-shirtar till min lilla dotter som hon kan visa upp på förskolan hihi och stolt säga det är min mamma julblogg.

Nu när höstmörkret börjar komma måste man ju pepparera sig med reflexer så man syns och folk ser en ute i kylan. Perfekt att dela ut till familj och vänner och samtidigt få lite extra reklam för min julblogg.
Easytryck är en sida som har lite smått och gott till den som vill marknadsföra sitt företag eller varför inte sin blogg som jag är sugen på att göra.

Kan även komplettera med ett par mysiga träningsbyxor med din logga. Så gör lite reklam i motionsspåret eller på gymet. Kommer helt klart att dra blickarna till dig.



När kylan kommer och höst och vintern närmar sig har jag en förkärlek till fleecetröjor har dom inne för har så kallt oftast tycker jag, men är varma även när jag går ut för är så enormt frusen denna tid på året. Perfekt att göra reklam och samtidigt hålla dig varm och go. 

Inga kommentarer:

Skriv ut