Daisypath Christmas tickers

torsdag 1 december 2016

Glöggprovning här i helgen

Först ut är Saturnus glögg:
Vi som testade var jag, min man Jörgen och min svärmor Anita. Smakat glögg i alla dess former.

Vi började med Saturnus åkerbär:

Vi tyckte så här om den:
Söt lite fruktig smak.
Vart inte alls dum. Hade smak av bär. 

                                                         

4/5 plokagriskäppar


Nu blir det polkagris glögg från Saturnus.

Den här var smarrig pepparmints smaken kommer lite efteråt.
Denna tyckte jag var godare än den förra men min man och svärmor tyckte förra var godare.

                                                 

Min svärmor och man ger denna 3/5 polkagriskäppar.

Jag ger den en stark 4/5 ;-)



Saturnus vår finaste premium.
Klassisk glöggsmak, fyllig och god.

Vi är överens om betyget 3/5 polkagriskäppar.

Inga kommentarer:

Skriv ut