Daisypath Christmas tickers

tisdag 15 september 2015

Litet brev från fyrklövern

Damp in ett brev idag i brevinkastet från fyrklövern. Var en liten söt tomte att tillexempel hänga i granen. Följde även med ett USB minne kanske man ska samla lite juliga bilder på ;-) Lite mysiga broschyrer om Åsas tomte jul.

För en tid sedan fick jag ju ett presskit med porslin och glas med deras disney kollision som kommer att bli den servisen jag kommer att börja samla på nu. Är min favorit då jag inte är lika förtjust i Åsas tomtejul vit. Men ska jag välja den nya kollisionen eller äldre modellen så måste jag säga jag gillar den nya mer är vit och stilren. 

Vill ni samla på någon av julserviserna har dom nu två erbjudanden på nyheterna. 

Erbjudande Disney Jul


Erbjudanded Åsas Jul vit





Inga kommentarer:

Skriv ut