Daisypath Christmas tickers

tisdag 29 september 2015

Julsaker gömmer sig

I mina skåp i vardagsrummet gömmer sig julporslin. En del har jag visat er tidigare som är synligt att beskåda året om så det visas inte i detta inlägget. Men har också julporslin som gömmer sig i mina skåp. Skulle inte vilja gömma undan allt juligt övriga året för blir som ett barn i väntan på tomten när jag ser lite som påminner mig om julen vår/sommar/höst också. :-)

Här har jag mina godisskålar, peppar och salt kar ;-)

Uppläggningsfat och skålar. 


Bakformar och ungsformar. Även mitt amerikanska våffeljärn smugit sig in haha...





4 kommentarer:

Maries strålande jul sa...

Mysigt att kunna kika lite resten av året.

Josefine. sa...

Vill så gärna också ha juldukning! En vacker dag kanske.. :) Tycker det är svårt att hitta saker som känns som "mig" du vet?

Kattis sa...

Å vad söta skålar och porslin :)

Anette - En fin jul sa...

Vad mysigt det ser ut :)

Skriv ut