Daisypath Christmas tickers

onsdag 22 oktober 2014

Bästa tidningen :-)

Ja må då uttrycka min glädje när jag igår fann min favorit jultidning tänkte äntligen. Pratar då såklart om Amelia jul, den är helt klart bäst alla kategorier blir aldrig besviken på den. Gillar deras stuk på tidningen alltid inbjudande omslag, den har allt från mysiga bilder, pyssel som faller mig i smaken, recept som jag vill göra. År efter år levererar dom en bra tidning jippiii...

I år köpte jag inte tidningen på Willys för dom har bara filmen the holiday och den har jag liksom typ 3-4 st. Men vad gör det köper man någon annanstans så har man ju den filmen med!

Nackdel samma filmer år efter år borde byta ut dom och köra lite nyare för nu har man ju dessa filmer för har ju inte byts ut på många herrans år!






Inga kommentarer:

Skriv ut