Daisypath Christmas tickers

onsdag 14 maj 2014

Jultokig jag??!! ;-)

Tror jag börjar bli språngande galen tänker på julen fast det snart blir sommar. Men är jag i ett nötskal slutar aldrig tänka på julen om det så är mitt i sommaren och 30 grader varmt julen och julbloggen finns alltid i mina tankar.

Är liksom så härligt spritter i kroppen av att tänka och planera julen. Så idag har jag googlat runt och letat efter juliga inlägg att skriva om efter sommaren för ännu får ni allt vänta lite på att jag börjar julblogga på allvar brukar bli i augusti då skriver jag om julen på allvar här igen.


Gjorde faktiskt varm choklad igår för var så frusen och ute bara regnade det hela dagen så en kopp varm choklad satt som en  smäck må ja säga. Mums filibabban vilka juliga och underbara smaker min strupe fylldes med :-)

2 kommentarer:

Elina sa...

Vilken otroligt söt mugg, vart har du hittat den? Brukar leta som attans efter en söt mugg till julen men lyckas då aldrig! :D

Cecilia sa...

Köpte den från ett företag i England som säljer grossistsaker till företag. Så kan nog vara svår att få tag på tyvärr då jag inte sätt den på deras hemsida på länge.

Skriv ut