Daisypath Christmas tickers

fredag 20 december 2013

En god jul

Titel: En god jul
Författare: Malin Landqvist och Kalle Landqvist
Bokförlag: Max Ströms

En otroligt fin kokbok med fantastiska recept allt från mat, bröd och godis. Jag blev verkligen dunder glad när jag bläddrar i denna då den har så många otroligt fina bilder som får hjärnan att tänka wow jag vill göra en massa av recepten i boken.

Jag är ostoman så ostbollar skall göras till nyår. Sen skall det faktiskt bakas potatisbröd. 

I slutet av boken finner du olika menyförslag. Så perfekt för den som undrar vad man ska bjuda på tex: på för tilltugg till glöggbjudningen eller till det gröna julbordet. Jag fick lite tips där till mitt lilla glöggparty bland annat.

Vad får då denna bok för betyg jo det blir hela 4/5 polkagriskäppar.





Inga kommentarer:

Skriv ut