Daisypath Christmas tickers

måndag 28 oktober 2013

Julmyst ;-)

Igår blev det en riktig julmysig söndag med min man vi bakade kolasnittar, fudgesnittar med dumlekola i, sen drack vi glögg och lyssnade på julmusik medan vi bakade tillsammans. Så nu har jag dessa kakor klara till jul gott att vara ute i god tid så man slipper stressa i december.

Sen satt vi soffan och kollade på Amerikansk fotboll tja inte så juligt det men till detta satt vi och åt skumtomtar med knäck. Min mans och min reaktion ;-)  vi sa på samma gång smakar som kolasnören och inte oss emot då vi gillade dom så kommer jag att köpa igen :-)




1 kommentar:

Annas Strålande Jul sa...

Jag har velat prova knäck-juleskum ett tag nu, har älskat alla deras andra smaker och knäck eller kola är ju det bästa som finns, så tror också att de kommer falla mig i smaken.

Skriv ut