Daisypath Christmas tickers

torsdag 31 oktober 2013

Jul i Köpenhamn ;-)

I oktober för bara några veckor sedan satt jag och gubben ute på balkongen tror det var sista gången vi kunde sitta där för säsongen för idag var det kallt ute brrrr hade velat ha vantar idag,  ja där satt vi i alla fall pratade om julen och bestämde oss för att åka till Köpenhamn veckan innan jul och insupa jul i ett främmande land.

Har länge velat åka till Köpenhamn innan jul och besöka julmarknaden på tivolit och njuta av stan och se hur dessa danskar pyntar sin stad. 

Blir en liten resa för att fira min man som nästa år i februari fyller 40 år så tänkte så att det är mycket roligare att åka till Köpenhamn nu innan jul än i februari också gynnar det ju mig en jultok med hoho. Tidig julklapp mig och födelsedagspresent till min älskling :-)

Köpenhamn är lite speciell stad för mig och min man då vi träffades där år 1995 så ska bli så kul att få besöka Köpenhamn även nu innan jul och inte bara sommartid.




Inga kommentarer:

Skriv ut