Daisypath Christmas tickers

tisdag 22 oktober 2013

Jag har varit in till stan stan och för att köpa gran gran...

Hej där ute! Idag har jag varit inne i stan och avklarat lite inköp. Tydligen så hamnade jag också inne på rusta som fått in ännu mera julsaker nu men inget juligt köp där bara en turkos fleecepläd för 10 kr som min kanin ska få och ligga på. Nä helt ärligt inget granköp heller men däremot dök jag in på Hemköp för att köpa julmust, då min icabutik ej fått in julmust ännu tyvärr dom är alltid så sena. Tur man bor i en stor stad och har många butiker att handla i.

Men inget julpynt på rusta idag alltstå men kollade på granar bland annat får nog köpa en ny i år då jag förra året fick tejpa upp visa grenar och det har jag ingen lust att göra i år. Skulle vilja ha en lila om jag fick plats med två men får jag tyvärr inte, men i vardagsrummet där min brukar stå vill jag en traditionell grön gran.



Inga kommentarer:

Skriv ut