Daisypath Christmas tickers

torsdag 22 augusti 2013

Tjooooo hoho... :-)

Nu sitter jag framför datan och knappar för fullt sitter lite och småplanerar min jul. Har bland annat fixat lite med mina julrecept och planerat genom att kolla runt lite på nätet men har även suttit och tjuvläst mina jultidningar från förgående år. Så känslorna om julen kommer bara man sätter sig ner en stund och bläddrar i dessa tidningar.

Nu längtar jag verkligen till jultidningarna börjar komma ut i handeln först ut brukar väl vara Allers som brukar komma i början av oktober :-)

Ska nu bege mig ut i soffan och fortsätta mitt bläddrande ska nog sätta på radiokanalen 181 FM christmas standards också som är min favorit julkanal är så så mysiga och fina låtar att man inte kan låta bli tralla med ;-)

Så nu är det lite julmusik med här i bakgrunden just nu är det "Wayne Newton- Let it snow"  som spelas.



Några av jultidningarna från övriga år som nu ligger framme ;-)

Inga kommentarer:

Skriv ut