Daisypath Christmas tickers

lördag 24 augusti 2013

Jullista :-)

Hos mitt vinterland hittade jag denna lista jultokig som jag är så måste jag ju svara på listan. Mest för att det är roligt hihi ;-)

Pepparkakor Lussebullar
Skumtomtar - Knäck
Ischoklad
 - Marsipan
Köttbullar - Prinskorvar
Julkorv - Julskinka (mums är sugen på julskinka nu haha)
Lax - Sill 
Revbenspjäll - Janssons frestelse 
Paradis - 
Aladdin 
Rullsylta - Pastej (Inget tack, säger bara smakar illa.)
Glögg - Julmust
Rödbetssallad - Dopp i grytan (ingen jul utan dopp i grytan)
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Äpplemos - Senap (Vill inte ha något av dom.)
Hemma Borta (gillar båda då jag varit i New York och Florida två jular så säger både hemma & borta.)
UtomlandsSverige (Båda funkar)
Ge -
Mysteriet På Greveholm - Dieselråttor & Sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender (båda funkar här med)
Plastgran - Äkta (pga av allergi väljer jag plastgran och så blir den så fin när man klär den)
Arne Weise
 - Ernst

Så där ja, där var mina svar:

1 kommentar:

Johanna - Mitt vinterland sa...

Vad roligt att du också svarat på listan :D

Skriv ut