Daisypath Christmas tickers

söndag 2 december 2012

Tävla hos Svensk Jul

Bloggens första tävling för året. Vinn Peter Jöbacks bok jag kommer hem igen till jul. Från bonnier fakta. Länka till tävligen och länka också till bonnier fakta.

Första pris: Peter Jöbacks bok jag kommer hem igen till jul























Andra pris: Pixibox jul
Bild på bokomslag


Du som har blogg gör följande:
1. Gilla Svensk Jul på Facebook
2. Följ Svensk Jul via Bloglovin skriv om du är gammal följare eller ny följare i kommentaren.

3. Tipsa om min tävling på er blogg med  fotot ovan via ett inlägg.
4. Dela Svensk Jul på facebook.

Lämna en kommentar och länk till blogginlägget. Skriv hur många lotter du vill ha i kommentarsfältet. Skriv också din mailadress så jag kan nå dig om du vinner.

Du som inte har en blogg gör följande:
1. Gilla Svensk Jul på Facebook
2. Följ Svensk Jul via bloglovin

3. Dela Svensk Jul på facebook.


Skriv hur många lotter du vill ha i kommentarsfältet. Skriv också din mailadress så jag kan nå dig om du vinner.


Sista dag att tävla är söndag 13 December kl 24.00.


Lycka till!

5 kommentarer:

Johanna sa...

Jag har gjort allt du skrev och vill ha 4 lotter :) mail: gutterflower@crossnet.se

lolla sa...

halloj
Vill såååå gärna vinna denna bok så jag har gjort allt du vill ;)
Tar alltså 4 lotter
kram lolla
nor@live.se

Maries strålande jul sa...

Jag följer dig på bloglovin (har gjort länge) och vill ha en lott!

Elin sa...

Är med och tävlar om den fina boken :) Jag vill ha fyra lotter, har gjort alla fyra alternativen :)

Direktlänk till inlägget på min blogg:http://elinsjulmys.blogg.se/2012/december/tavling-hos-svensk-jul.html

Kramis

bittan sa...

Gjort hela listan för dem som ingen egen blogg har .
Visst vill j ag vara med o tävla .
bittan4@gmail.com

Skriv ut