Daisypath Christmas tickers

söndag 23 december 2012

Jag såg mamma kyssa tomten ;-)

Nu sjunger vi allihopa en julsång. Jag sjunger för fullt jag gillar denna julsången den är så fin.



Jag såg mamma kyssa tomten jag,
Tänk om våran pappa kommit då?
Jag hade gömt mig i en vrå,
för att titta lite på,
ett konstigt stort paket son någon av oss skulle få.
Och då fick tomten mammas klapp och kyss,
Sedan sa hon, "Åh, vad du är bra!''
Nej ingen ser att det är du,
men jag såg att det var,
Tomten mamma kysste i går kväll.
Jag såg mamma kyssa tomten jag,
Tänk om våran pappa kommit då?
Jag hade gömt mig i en vrå,
för att titta lite på,
ett konstigt stort paket son någon av oss skulle få.
Och då fick tomten mammas klapp och kyss.
Sedan sa hon, "Åh, vad du är bra!''
Nej ingen ser att det är du.
Men jag såg att det var,
Tomten mamma kysste i går kväll.

Nej ingen ser att det är du.
Men jag såg att det var,
Tomten mamma kysste i går kväll.




Inga kommentarer:

Skriv ut