Daisypath Christmas tickers

torsdag 30 augusti 2012

Mina tofflor :-O

Mina innetofflor är sönder går snart inte att använda längre letar nu efter nya och hittade då ett par du värmer i micron så håller dom fossingarna varma i upp till 2 timmar. Vore något för mig som är så frösen av mig när hösten och vintern knackar på dörren. Du hittar dom hos coolstuff.

Finns i olika färger:

innetofflor
innetofflor
innetofflor
Men jag vill ha dom röda för dom passar bra nu när julen tittar in om se så där 3 månader, 3 veckor och 4 dagar. Men vill ha dom rosa med får köpa två par haha kan ju ha dom rosa en tid under hösten när det är kallt inne. Och så åker dom röda jultofflorna fram när det lackar mot jul.

3 kommentarer:

Fanny sa...

Tänk bara på att dom inte är så bra att gå runt i =)

Tomtenissan sa...

Jag har oxå kollat in dem, skulle va grymt skönt när man sitter och myser i soffan.

Madeleine sa...

Wow vilket bra tips, tack :)

Skriv ut