Daisypath Christmas tickers

torsdag 29 december 2011

Julpynt året om?

Kollar just nu på Simon och Tomas Sveriges fulaste hem. Är ett par som lever med julen 365 dagar. Maken vill ha ett eget rum som inte är pyntat så han kan koppla av med en kopp kaffe hihi. Min man tycker jag tokig som jag är med mitt julpyntande skulle aldrig acceptera jul året om. Inte jag heller för den delen skulle nog tröttna på julen. Men vad fint och mysigt det var må jag säga. Gillade pyntningen skulle vilja ha något rum så till jul inte hela lägenheten men blir en himla massa att plocka ner då skulle man nog få ha det uppe jämt för skulle inte orka plocka ner allt i lådorna så snart som till tjugondag knut "pust"

Snart går det att kolla på programet i TV3 play så håll utskick alla julfantaster.
Reprisen kommer den 31/12. 

Inga kommentarer:

Skriv ut