Daisypath Christmas tickers

tisdag 27 december 2011

Julaftonslista 2011

Hittade en jullista hos Ellinors julblogg som jag blev sugen på att svara på:

Bästa presenten du fick:
Min matchtröja med Arsenal, wiispel, panduro presentkort, film

Bästa presenten du gav:
Min mans Liverpool t-shirt för han blev så glad för den.

Roligaste presenten du gav:
Rolig? Biobiljetter till min mans bror då kanske

Roligaste presenten du fick:
Arsenal tröjan för den hade jag inte förväntat mig att få

Godast på julbordet var:
Julskinkan och min gravade lax med brännvin och dill

Äckligast på julbordet var:
Sill

Det bästa jag såg på TV på julafton var:
Jag kollar bara på kalle Anka på julafton

Det roligast vi gjorde på julafton var:
När tomten kom och det var julklappsutdelning

Julaftons största miss i år var:
Inget blev väldigt nöjd med min julafton i år

Till nästa julafton ska jag:
Göra allt som jag gjorde i år planeringen var kanon och jag hann med det jag vill göra

Det bästa den här julaftonen var:
Var i gott sällskap, maten, julfikat, julsnapsen som vi gjorde själva blev mycket god och tomten och alla julklappar. Allt med andra ord kan inte välja ;)

I år glömde jag att:
Glömde nog inget i år julafton blev väldigt mysig och lyckad.

Inga kommentarer:

Skriv ut