Daisypath Christmas tickers

torsdag 24 november 2011

Årets Julvärd

Sitter här framför datan och räknar ner till att få veta vem årets julvärd blir. Hoppas det blir någon riktigt mysig person som verkligen kan leverera julstämning. Jag hoppas på Leila Lindholm, Ernst Kirchsteiger eller varför inte Arne Weise ett sista år ;) Jag hoppas nog på Ernst Kirchsteiger igen får jag säga för han har ju varit julvärd redan. Han är ju så super mysig.

Nu kom jag att tänka på att jag tror Amy Diamond kunde bli en bra julvärd lite ung men hon är ju bara så bra kan nog leverera julstämningen i våra hem med lite sång :)

Klockan 10.30 får vi veta kolla in SVT.

4 kommentarer:

Emelies Christmas sa...

Jag blev nog lite besviken på årets julvärd... =/

Tomtens Dotter sa...

Jag gillar Kalle, tycker att det blir toppen.

Lite fashinerande att du (och många med dig) hoppas på Ernst i SVT. Samma med Leila. TV4-profiler (även om Ernst varit i SVT tidigare)

Anonym sa...

Det är bara en tidsfråga innan Amy blir julvärd - men det funkar inte att ge ut en jultidning och samtidigt vara julvärd...

Thereses jul sa...

Åh ett år till med Ernst hade suttit riktigt fint :) Tror dock att Kalle kommer att klara av det finfint!

Skriv ut