Daisypath Christmas tickers

fredag 23 september 2011

Mannerströms julkokbok-Gratis :-)

Idag har jag haft besök av mina svärföräldrar och kollade då med min svärmor om jag kunde få låna hennes julkokbok med Leif Mannerström då jag tänkte bläddra i den och se om det är något att ha så man inte köper grisen i säcken. Nu tror jag inte det för Mannerström är ju en väldigt duktig kock. Men man vet ju aldrig! Då vet ni va då säger hon min snälla svärmor jag har två så du kan få en det gillar jag. Gratis är alltid bäst. I LIKE :-)! Tack tack...



Längtar till det att jag får den och kan börja bläddra i den och planera inför jul :D

1 kommentar:

Tomtens Dotter sa...

Vilket flyt!
Jag köpte den förra året, men gav bort den till min syster senare. Jag tyckte att den var OK, men hon älskade den, så...

Skriv ut