Daisypath Christmas tickers

söndag 25 september 2011

Julboken





Vill ha en pysselbok och hittade Julboken av Kristina Srand, kommer ut nu i dagarna. Ska åka till en bokhandel och kolla in boken när den kommit ut kanske blir den en bok till min samling beror helt på om jag tycker den är något att ha vill säga.

Beskrivning:
När det lackar mot jul är pyssellusten som allra störst, och för dig som söker ny inspiration är Kristina Strands Julboken en riktig julklappssäck. I den här boken finns allt du behöver för att komma i julstämning, eller vad sägs om julkort, adventsljusstakar, julstrumpor och ljuslyktor. Eftersom Kristina är florist i grunden finns det naturligtvis också gott om blomsterdekorationer och kransar som passar både ute och inne. Färgskalan domineras av vitt och silver, men ingen jul utan lite rött här och var. Den som är sugen på något sött hittar också flera läckra recept på julgodis.




Kostar 149 kr hos Adlibris.

1 kommentar:

Madeleine W sa...

Det där är ingen ny bok, det måste vara en nyupplaga för jag fick den i julklapp för några år sedan. Fina bilder i den och en del inspiration men inget som jag har använt mig av än. Men smaken är som baken så du kanske gillar den mer än jag=)

Kramar

Skriv ut