Daisypath Christmas tickers

lördag 27 augusti 2011

Julpynt- Hagarnas hantverk

Nu börjar julpyntet dyka upp lite varstans här både nätet och butiker. Jag måste bara tipsa er om så vackra ting som är månblåsta i glas och handmålade. Jag brukar alltid ta en tittut i detta stånd på Lisebergs julmarknad och bara tänka åh vad fina. Men har aldrig köpt något men kanske får bli något i år.

Tomteansikte stort 15cm - 7562

Julgranskula 15cm blå - 803

Snögubbe  - 564

Visst är dom bara så fina :) jag gillar dom i alla fall stenhårt. Så kolla nu in Hagarnas hantverk.

5 kommentarer:

Tomtenissans Jul sa...

Dem har underbart fina julkulor...

Tomtens Dotter sa...

Åhh vad jag skulle vilja ha en sån tomtegubbe

Assa sa...

Mange fine julekuler de har ♥♥♥

Marie/Underbara Juletid sa...

De är väldigt vackra!

Julgnistan sa...

Åh, en sådan julgranskula skulle jag vilja ha! :D Mycket fin!

Jag hoppas på att det blir Liseberg för min del i år också. Det ger en rediga julkänslor om något! :D

Skriv ut