Daisypath Christmas tickers

fredag 26 augusti 2011

Brev till tomten

Brev till Tomten

Varje år skickar tusentals barn brev till tomten. Lite roligt vore det att skicka in själv och se om man får något svar :) Kanske jag ska skicka in i min mans namn och överaska honom med ett brev från tomten som ligger under granen på julafton.

Posten beslutade att ta hand om alla breven Tomten och numera får alla som skriver till Tomten i Tomteboda svar och en liten present. Se här alla får svar och en present ;) Hihi jag ska nog skicka in ett brev och önska mig ett bra år 2012 tillsammans med min man.

Man måste ha barnasinnet kvar så är allt möjligt :P

Vill du skriva till tomten? :D

Hans adress är:
Tomten
173 00 Tomteboda

3 kommentarer:

Lisas Vinterland sa...

haha! Skulle nog kunna göra det!

Åsa sa...

Vem vill inte ha en present från tomten?!?! Jag tror jag ska göra som du!

Sv: New York kan jag ju tänka mig är fantastiskt - det är min favoritstad över alla, men vi har bara varit där på sommaren - tyvärr - min make är lärare, så han kan inte bara åka bort sådär.. Fast, ett projekt är det, att någon gång komma dit över jul, om inte annat när vi blir pensionärer!

Åsa sa...

Oj, nu fick du min andra blogg-adress.. Nu ska jag se till att mitt namn blir en länk!

Skriv ut