Daisypath Christmas tickers

fredag 26 augusti 2011

Är jag galen?

Ja man kan ju börja undra :P Det här med att ha startat en julblogg får verkligen känslorna i svalning, har idag letat recept och planerat mitt julbord redan. Jag längtar så varför är den så långt borta :(

Undra vad tomten gör nu tro? Jag tror han är i full gång med att göra en massa leksaker i tomteverkstaden till alla snälla barn och vuxna ;) Han springer runt med en stor kopp varm choklad med stora marshmallows i och säger hoho hoho du gör en fantastiskt jobb och ser till att tomtenissarna gör sitt jobb. Med listan i högsta hugg vad som ska tillverkas. Eller ligger han på plajan och gottar sig med kall paraply drink kanske. Tja vad han än har för sig så är jag igång med julplanerandet nu :P Redan japp det är jag ;)

Happy Summer Christmas!

Inga kommentarer:

Skriv ut